sábado, 4 de marzo de 2023

ARA QUE TENS DOTZE ANYS

Pel meu nebot Àlex

 

T’estimo perquè ets molt fort

Perquè saps riure

i plorar quan toca

Tan valent

 

M’agrada la set de viure

i l’energia

la intel·ligència

i tantes coses…

Però estàs canviant

 

És el que toca

i no em preocupa

Adolescència!

 

Són temps difícils

Aprendre coses

sobre un i els altres

Guerra d’hormones

contra neurones

Sentir-te sol

i trobar amics

 

Tot en un dia

o en una hora

 

El món és gran,

el món és teu

I tens la força

per descobrir-lo

Tu que has perdut

i has sabut viure

Tu que ets tan fort

sabràs trobar

el teu camí

La teva via

 

T’estimo perquè ets qui ets

Espero amb calma

i curiositat

que passi el temps

que et facis gran

No tinc cap pressa

tampoc cap por

 

Sé que em serà fàcil

també estimar

l’home que arriba

Aquell que esdevindràs

No hay comentarios:

Publicar un comentario